Usein kysytyt kysymykset (FAQ)


Tilaus ja maksu

Q: Tarvitsenko sisäänkirjautumisen ostaakseni sivustolla?

A: Ei, sinun ei tarvitse, se on vain vaihtoehto. Jos olet jälleenmyyjä, ota meihin yhteyttä luodaksesi kirjautumistunnuksen, jotta näet nettohinnasi.

Q: Voitko lähettää minulle osat per postiennakko?

A: Ei, lähetämme kaikki paketit GLS:llä, eikä heillä ole tätä palvelua. Jos sinulla on ongelmia maksun kanssa sivustolla, ota meihin yhteyttä, jotta saat tilinumeron mille tahansa Pankkisiirto.

Q: Miten löydän tarvitsemani osan?

A: Voit hakea hakukentän kautta tai valita tuotemerkin tai tyypin mukaan, sitten sinulla on mahdollisuus valita, tyyppi – merkki – kategoria – malli – tyyppinumero/tuotenumero.

Jos et löydä etsimääsi, voit soittaa/käyttää yhteydenottolomakettamme, saamme suurimman osan tavaroista, jotka eivät näy verkkosivuilla.

Toimitus ja toimitus

Q: Minun tarvitsee vain tilata pieni varaosa, etkö voi lähettää sen kirjekuoressa pienellä summalla?

A: Kaikki pakettimme lähetetään GLS:llä kiinteään hintaan. GLS:n avulla voimme seurata pakettia lähetyksestämme sen vastaanottamiseen asiakkaana. Et voi tehdä sitä tavallisella kirjekuorella.

Q: Mikset lähetä sen sijaan Post Danmarkilla?

A: Arviomme mukaan GLS tarjoaa parasta palvelua ja antaa asiakkaalle parhaan vaihtoehdon lähetyksen seurantaan.

Q: Entä jos en ole kotona, kun GLS haluaa toimittaa paketin?

A: Sitten GLS laittaa merkinnän postilaatikkoosi. Muistiossa on puhelinnumero, johon voit soittaa ja sopia uudesta toimituspäivästä tai mahdollisesti vaihtoehtoinen toimitusosoite, sinulla on myös mahdollisuus kirjoittaa kommenttikenttään viesti GLS:lle (esim. täytyy olla pysäköity autotalliin), voit myös valita paketin toimituksen lähimpään GLS-pakettiliikkeeseen.

Q: Kuinka pitkä toimitusaika on tuotteille, joita ei ole varastossa?

A: Koska myymme varaosia useisiin eri merkkeihin tehtailta ympäri maailmaa, toimitusaika riippuu luonnollisesti tilatusta merkistä. Tyypillisesti se kestää 2-4 päivää, kun taas muilla merkeillä jopa 3 viikkoa. Ota yhteyttä saadaksesi tarkemman toimitusajan tietylle osalle.

Tuotteisiin liittyvät kysymykset

Q: Jälleenmyyjänä haluaisin lähettää tuotteen korjattavaksi, mitä teen?

A: Jos sinulla ei vielä ole kirjautumista sivuillemme, ota meihin yhteyttä saadaksesi sellaisen. Kun olet kirjautunut sisään, sinun on luotava tuotteelle RMA, jossa kuvailet virheen mahdollisimman hyvin. Tulostat sitten näkyviin tulevan valituslomakkeen, jotta saat RMA-numeron. RMA-numerolla voit tarkistaa korjauksen tilan 24 tuntia vuorokaudessa verkkosivustoltamme.

www.servicesager.dk

Q: Entä jos minulla on viallinen tuote, jonka haluaisin korjata?

A: Jos kyseessä on takuukorjaus, sinun tulee mennä jälleenmyyjälle, josta ostit tuotteen, ja pyytää häntä lähettämään tuote korjattavaksi. Näin säästät myös lähetyskulut. Voit myös palauttaa viallisen tuotteen osoitteeseemme.

Jos kyseessä on takuun ulkopuolinen yleinen korjaus, voit myös palauttaa viallisen tuotteen osoitteeseemme tai varata korjauksen nettisivujemme kautta.

www.servicesager.dk