Vaihe 1:
Virhe voi johtua vedentuloon liittyvistä ongelmista - tarkista, onko vesiletku kunnolla kiinni hanassa.
Vaihe 2:
Vian syynä voi olla kalkki ja sora hiekkasuodattimessa letkuliitännässä, mikä voi myös aiheuttaa ongelmia vedentulossa. Hiekkasuodatin on eräänlainen siivilä, joka sijoitetaan syöttöletkun päähän, jossa syöttöletku ruuvataan hanaan.
Vaihe 3:
Virhe voi johtua liian alhaisesta vedenpaineesta. Voit testata sen ruuvaamalla letkun irti hanasta, avaamalla hanan ja antamalla veden valua hanasta ämpäriin. Tai voit sulkea veden, irrottaa letkun pesukoneesta, käynnistää veden ja antaa sen valua ämpäriin.
Vaihe 4:
Virhe voi johtua siitä, että vesiventtiili on jumissa, eikä se siksi avaa/sulje vettä. Tässä tapauksessa vesiventtiili on vaihdettava.
Vaihe 5:
Virhe voi johtua siitä, että tasonsäätimen ja pumpun välinen letku tai pohjaletku on tukkeutunut kalkki- ja saippuajäämistä. Tämä johtaa siihen, että tasonsäädin ei pysty mittaamaan veden tasoa ja pesukone ei siten ota vettä. Puhdista letku liottamalla purettu letku haaleassa vedessä.
Vaihe 6:
Virhe voi johtua siitä, että pinnankorkeussäädin ei toimi, eikä se siksi rekisteröi, että koneen täytyy imeä vettä.
Vaihe 7:
Virhe voi johtua siitä, että pesukoneessa on jo vettä. Tämä voi olla esimerkiksi, jos se ei ole tyhjentänyt vettä edellisen pesun jälkeen. Tässä tapauksessa sinun on vaihdettava pumppu.
Jos yllä olevat vinkit eivät auta, älä epäröi ottaa yhteyttä tai varata huoltokäynti.
ota meihin yhteyttä +45 98182100 tai info@cjdele.dk.
Voit myös tilata meiltä yhden palvelukäynti, sitten tulemme mahdollisimman pian